Wednesday, January 28, 2009

Ada Pengumuman Penting Dari Pejabat MB Perak Pagi Ini?


Kabarnya ADUN Bota, Dato Nasarudin Hashim yang baru sahaja berhijrah ke PKR akan mengadakan kunjungan hormat terhadap Menteri Besar Perak di pejabat beliau pada jam 8.45 pagi ini. Menurut kenyataan pejabat Menteri Besar, kedua-dua pihak akan mengeluarkan kenyataan rasmi dalam sidang akhbar bersama sesudah pertemuan itu.


Dan kabarnya lagi.....ini yang lebih menarik...satu kenyataan rasmi yang sangat penting akan diumumkan dalam sidang akhbar bersama itu. Apa kenyataan rasmi yang sangat penting itu, perlu tunggu berita susulan selepasnya. Adakah berita mengenai tiga ADUN dari UMNO bergelar Dato yang dikatakan sedang bersiap sedia untuk meninggalkan parti tua yang sudah uzur itu? Atau seperti kata sesetengah peramal politik tepi jalan pengumuman mengenai kedudukan Dato' Seri Nizar Jamaludin sendiri selaku MB yang bakal digantikan oleh seseorang lain?

Apa pun, kita tunggu sahaja pengumuman sebentar sahaja lagi, jika ada. Jika tiada pengumuman penting, maka anggap sahaja berita dari atas angin ini kurang tepat.....

Oleh: pendikar gunung kriang


No comments:

Post a Comment

Pengendali blog tidak bertanggung jawab atas komen yang disampaikan. Komen yang disampaikan adalah tanggung jawab anda sendiri.