Friday, June 12, 2009

Ada Penyokong Yang Teringin Pas Kalah Di Manek Urai!!



Kadang-kadang terhibur juga tengok gaya orang tengah marah. Orang tengah marah bukan saja sanggup mengamuk dan mencederakan orang lain, malah bunuh orang pun dia sanggup. Malah bukan sedikit yang tidur dalam kelambu tetapi bertindak membakar kelambu tersebut kerana marahkan seekor nyamuk yang berdesing ditelinganya.
Akibatnya bukan saja kelambu yang terbakar, tapi orang itu juga hangus menjadi debu.

Ini antara contoh tulisan dari blog Labu KulupSakah yang menyeru dibakar kelambu kerana marah dua tiga ekor nyamuk spesis UG:

"aku rasa syok gak kalau umno menang di manek urai, kemenangan berturut2 PR membuat mereka sedikit rasa besor. kalau umno menang mesti depa akan bising pasal pengundi hantu le, tipu lah walhal isu ni patut diperjuangkan betul2 dan konsisten, bukan bila menang je senyap...

aku alu-alukan berahim ali dan kaum amfibianya berkempen menyerang pas.

yang anti KERAJAAN PERPADUAN mesti tunjuk protes dan jangan bekerja untuk PRK ni..

blogger-blogger yang rasa dipinggirkan semasa muktamar atau sebarang majlis PR, jangan buat liputan..buat macam aku yg tuleh pasal bomoh, jin atau seni. MatSaman Kati pun dah tuleh pasai joget lambak dan muzik..hehe!

KUASA PIHAK KETIGA harus dibuktikan!"

pendikar gunung kriang: Sabar bro, yang salahnya ialah dua tiga ekor nyamuk spisis UG tu, yang hang nak bakar kelambu cap bulan pula apasai? Baik hang bakar kelambu cap dacing tu kan lebih baik?

1 comment:

Pak Oncu said...

yer lahh LABU KULUP,,,, sabar,,,, biar lah nyamuk dua tiga ekor tu,,,, sembur jer dgn BAYGON tapi jangan lah bakar KELAMBU,,,, susah nak bersuluk nanti hahahahahahahahah

Post a Comment

Pengendali blog tidak bertanggung jawab atas komen yang disampaikan. Komen yang disampaikan adalah tanggung jawab anda sendiri.