Saturday, June 27, 2009

Saya Kembali!!

Salam kepada semua yang masih sudi mendengar suara saya,

Kali terakhir saya bersiaran dalam blog ini ialah Rabu lepas. Tiba-tiba saja selepas itu PC saya 'demam'. Aduuuh....ke klinik lagi untuk membaiki PC yang masih belum tua itu. Yang menyakitkan hati, selepas sehari diperiksa, doktor PC kata semuanya sudah okey. Tapi bila balik ke rumah, waduuuuh....tak boleh guna juga.

Rupanya lepas itu baru tahu: lain anggota yang PC itu sakit, lain ubat yang diberikan oleh doktor. Sakit gigi dia bagi ubat sakit lutut, patutlah tak mahu baik! Selepas mendapat 'ubat' yang betul, kini PC itu kembali berfungsi.

Syukur alhamdulillah, lepas ini saya dapat bersiaran semula. Alhamdulillah....saya kembali....

- pendikar gunung kriang

1 comment:

toyu said...

salam Tuan PGK

patut la dok tengok tadak pun posting2 yg baru sblm ni... kesakitan pd pc rupanya norh... hehehehehhe....

so la ni bulehla taram balik posting2 norh....

Post a Comment

Pengendali blog tidak bertanggung jawab atas komen yang disampaikan. Komen yang disampaikan adalah tanggung jawab anda sendiri.