Tuesday, July 14, 2009

Jambatan MU Telah Diterbangkan Balik Dengan Heli Ke KL



Kabarnya jambatan berharga antara RM7 hingga RM10 juta yang dijanji Muhyiddin untuk didirikan di Manek Urai telah diterbangkan semula ke Kuala Lumpur malam ini dengan semua skru-skrunya sekali. Sebaik sahaja berita BN tewas di Manek Urai, Muhyiddin diberitakan mengerahkan petugas-petugas BN untuk memasukkan semua bahan binaan jambatan itu ke dalam helikopternya untuk dibawa balik ke Kuala Lumpur.

Bagi sesiapa yang ingin melihat jambatan itu dari dekat boleh pergi ke kediaman rasmi Timbalan Perdana Menteri kerana ia di tempatkan di situ. Kabarnya buat sementara jambatan itu bakal diletakkan berdekatan bilik tidur utama yang digunakan oleh Muhyiddin. Jika tidak dapat tidur kerana merindui Manek Urai, Muhyiddin sesekali akan menjuntaikan kakinya di jambatan tersebut untuk mendapatkan idea-idea baru bagi mengurangkan rasa kecewa selepas tewas 6-1 dalam beberapa siri PRK selepas PRU ke-12.

~ pendikar gunung kriang

No comments:

Post a Comment

Pengendali blog tidak bertanggung jawab atas komen yang disampaikan. Komen yang disampaikan adalah tanggung jawab anda sendiri.