Thursday, August 13, 2009

Cuti Panjang Yang Tak Muktamad


Jika anda sudah semakin jarang melihat saya bersiaran dalam blog ini, itu bermakna apa yang saya katakan sebelum ini bahawa kesibukan bagi menyelesaikan satu
operasi khas itu semakin terasa. Dan ia ditambah pula dengan kesibukan peribadi kerana saya akan berpindah ke kediaman baru pada Sabtu ini. Kesibukan membungkus barang sekarang dan berpindah rumah 2 hari nanti membatas lagi waktu untuk melayari internet. Dan kemuncaknya ialah pada hari Ahad nanti kerana talian streamyx yang digunakan selama ini akan diputuskan sementara oleh Telekom dan akan disambung ke kediaman baru dalam tempoh yang yang belum dipastikan. Jadi selama kira-kira 2 minggu ini terpaksalah saya bercuti panjang dari melayari internet. Jika ada masa, mungkin saya akan cuba curi-curi gunakan laptop isteri untuk layari internet (Itu pun, jika di kediaman baru itu ada talian berok band!)
. Jadi cuti panjang saya itu tidak muktamad, ia bergantung kepada banyak keadaan.

Kepada sahabat blogger sama ada yang menyokong atau tidak menyokong saya, teruskan perjuangan di alam siber ini. Saya akan kembali sepenuhnya, insyaallah, selepas operasi khas dan masalah perpindahan ke kediaman baru selesai. Sementara itu, jaga kesihatan diri bagi menghadapi babi yang semakin ganas menggila itu. 44 telah pergi disondol babi dan pasti ramai lagi yang akan pergi selepas ini. Jika anda berada di negeri yang agak selamat seperti di Kelantan, Terengganu dan Perlis, cuba hindari melawati negeri-negeri lubuk maut selsema babi terutama Selangor, Johor dan Melaka. Tapi jika anda sedang bermaustatin di 3 negeri itu, berdoa, bersabarlah dan jaga kesihatan diri selalu.

~ pendikar gunung kriang

3 comments:

~PakKaramu~ said...

Salam ramadan al mubarak

shamanov said...

Cepat buat posting bro. Wa dah banyak kali keciwa masuk blog ni, air tangan bro yang wa paling tunggu2. Banyak isu best ni bro.

Anonymous said...

masih bercuti lagi ke, bro?Bila nak kembali bercuti ni, bro? Rindu le.....

Post a Comment

Pengendali blog tidak bertanggung jawab atas komen yang disampaikan. Komen yang disampaikan adalah tanggung jawab anda sendiri.