Thursday, October 8, 2009

Azeez Kritikal dan Nazak?

Datuk Azeez yang dibelasah teruk oleh penyokong Pas dengar khabarnya semakin teruk. Beliau yang masih dalam keadaan trauma kini sudah hampir 97.65% hilang ingatan. Menurut seorang jururawat yang bertugas, Azeez sering meracau dan bercakap sendirian dan seringkali berteriak dan berkata, "aku mahu makan babi, aku mahu babi... aku babi..ha..ha..ha..ha... babi.ho..ho..ho..ho.....aku babi...Isa Babi semuanya Babi... ha. .hee..hee..haaaaa.. cak?"

Seorang pesakit tua turut bersimpati terhadap apa yang menimpa Aziz yang sepatutnya akan berlakun tidak lama lagi di bawah arahan Yusuf Haslam menceritakan, "ada satu ketika Azeez berjalan-jalan sekitar wad kecemasan tanpa seurat benang pakiaan". saya mencelah fan bertanya,"berbogel ke?"

"Tanya sikit lagi, hitam gelap macam tu nampak apa-apa ke?" saya menambah.

Menurut pesakit itu lagi, “Huh,,apa yang menghairankan ialah barang dan telur Azeez tak nampak macam ada.” Ujarnya lagi sambil beredar ke wad biasa.

"hello, hello,......helloooooo....... maksud you, itu barang tak ada ke?" tanya saya lagi.

"Yalah..tak ada telur punya" terus pesakit itu pergi kerana malu tentang soalan saya samada Azeez ada kemaluan atau tidak.. pondan rupanya putera Umno.

Menurut pakar jiwa hospital berkenaan, Azeez akan mengambil masa yang agak lama untuk pulih sekitar tahun 2020 kerana trauma dan hentakan yang kuat dilakukan oleh penyokong Pas. Pakar sakit jiwa itu menasihatkan supaya parti-parti yang bertanding disarankan supaya mencontohi UMNO yang berkempen dengan cara bersopan tanpa menggunakan senjata tajam yang boleh melukakan pihak lawan.

Malahan pihak pemuda UMNO juga mengadakan beberapa lawatan silatulrahim ke Markas Pas untuk mengeratkan silatulrahim sesama sambil meninggalkan buah tangan yang tak ternilai makna kepada pengundi (lihat gambar kepala berdarah di atas ). Penyokong Pas kalau reti bahasa, orang dan berbudi....

(Sumber: sinar harian)

2 comments:

Isa said...

Bro...,

Lu jangan la... kutuk2 gua... sedih aarrrr....
selagi tak habis PRK Bagan Pinang... gua tension aaarrrr...

ha..ha..ha...

pendikar gunung kriang said...

Gua pon tensen loooo....

Post a Comment

Pengendali blog tidak bertanggung jawab atas komen yang disampaikan. Komen yang disampaikan adalah tanggung jawab anda sendiri.