Sunday, November 22, 2009

Husam: Kepala Bedebah Siapa Punya Nie?

Isu perletakan jawatan Husam Musa lagi!!

Dan ini petikan berita dari BERNAMA mengenai isu itu  tengah hari tadi: 

         "Ketika ditanya sama ada benar Husam pernah menyatakan hasratnya untuk melepaskan jawatan baik dalam parti mahu pun kerajaan, Nik Abdul Aziz berkata: "Tak ada... sayapun tak terfikir dia nak berhenti. (Ini pandai-pandai akhbar) nak bawa berita panas supaya orang beli akhbar. Masalah nak berundur tak berundur, langsung tidak timbul baik dalam kepala dia atau saya," katanya.

Habis cerita nak berundur itu idea dari kepala siapa? Idea dari kepala wartawan Utusan atau dari kepala  Ketua Pengarang Utusan atau dari kepala Ketua Perhubungan Umno Kelantan atau dari kepala Big Boss 1Umno atau dari kepala si-ketayap putih dan gemarkan warna hijau itu sendiri?


Buat sementara, idea dari kepala siapa cerita itu biar kita simpan dulu sebagai teka teki, walaupun untuk menekanya seperti rasa mudah saja. Yang penting selain dari dari kepala siapa satu lagi yang penting ialah berita angin itu telah menjadi kepala berita Utusan Meloya hari ini dan ia dibaca oleh ramai orang yang mungkin mempercayainya!


~ pendikar gunung kriang

No comments:

Post a Comment

Pengendali blog tidak bertanggung jawab atas komen yang disampaikan. Komen yang disampaikan adalah tanggung jawab anda sendiri.