Thursday, December 3, 2009

Gempar: Mahaguru Ilmu Tepuk Punggung Puteri Umno Ditemui!!

http://www.freakingnews.com/pictures/35000/Sumo-Tanga-35088.jpgl

Kelmarin antara cerita yang menjadi berita besar ialah  kisah Ketua Pembangkang DUN Pulau Pinang, Datuk Azhar Ibrahim (Umno Penaga) digantung daripada menghadiri sidang Dewan. Kelmarin media melaporkan Azhar yang berbadan gempal, berambut putih dan sedikit botak itu diusir kerana mengeluarkan perkataan 'dua tiga kerat' yang dikatakan menghina Dewan.  Ketika keluar, orang tua gempal berambut putih dan separuh botak itu sempat pula menunjukkan punggung besar, penuh lemak dan tidak sexynya itu kepada ADUN PKR Pantai Jerjak, Sim Tze Tzin. 


Dan hari ini Azhar diusir dari Dewan lagi kerana enggan memohon maaf di atas perbuatan kelucahan melampau yang dilakukannya kelmarin itu.


Membaca berita Azhar menunjuk punggung itu mengingatkan saya kepada aksi Puteri Umno ketika Pilihanraya Kecil (PRK) Permatang Pauh yang menunjuk dan menepuk-nepuk punggung pejal mereka sehingga menyebabkan ada yang terliur dengan pelawaan itu telah meramas punggung sexy salah seorang Puteri. Ketika insiden tepuk punggung Puteri Umno itu tiada siapa tahu siapakah pengarah atau mahaguru yang mengajar ilmu tepuk punggung kepada gadis-gadis gatal Umno itu. Ada orang kata mahaguru yang mengajar ilmu sesat tepuk punggung di Permatang Pauh itu ialah ibu mereka sendiri (wanita Umno), ada pula yang berkata abang mereka (pemuda Umno).

Tapi aksi Azhar menyebabkan saya terfikir, mungkinkah mahaguru yang sebenarnya mengajar ilmu tepuk punggung kepada gadis-gadis gatal Umno ketika PRK Permatang Pauh itu ialah Azhar sendiri? Ketika di Permatang Pauh, Azhar mungkin malu hendak menunjukkan  punggungnya yang besar, penuh lemak dan  tidak sexy itu kepada lebih 50,000 orang penyokong PR dan justru meminta gadis-gadis gatal  Umno melakukannya. Tetapi kelmarin memandangkan gadis-gadis gatal Umno tiada mengiringinya, terpaksalah orang tua itu mempamerkan berseorangan punggung besar, penuh lemak dan tidak sexynya itu kepada ahli-ahli DUN Pulau Pinang.


Alahai Azhar, adakah yang masih terliur dengan punggung besar, penuh lemak dan tidak sexy hang tu?



~ pendikar gunung kriang

No comments:

Post a Comment

Pengendali blog tidak bertanggung jawab atas komen yang disampaikan. Komen yang disampaikan adalah tanggung jawab anda sendiri.