Wednesday, December 30, 2009

Gempar...Raja Petra Dah Kena Tahan Di Ireland


Saya terbaca dalam satu blog (maaf, saya tidak minat mempromosikan blog ultra-BN yang suka maki seranah orang keterlaluan itu), bahawa Raja Petra Kamarudin (RPK) sudah berjaya ditahan Interpol di Ireland. Periwayat cerita itu menyatakan dia mendapat berita itu dari sumber News of the World UK.

Bagi memeriksa kesahihan berita itu, saya pun merangkak-rangkak mencari sumber asal dari News of the World. Sampai naik berbinar mata mencari, malangnya tidak jumpa pun berita itu. Haai...bukan 1 April pun depa nak buat lawak bangang?


Tapi kepada sahabat-sahabat jika ada maklumat yang boleh mengesahkan berita itu tolong sebarkan. Atau jika yang matanya masih muda dan tak pakai kaca mata seperti saya, tolong selak-selak sekali lagi News of the World, kot-kot jumpa. Bukan apa, jika benar-benar mamat tu kena tangkap Interpol, mana tahu kot-kot ada yang nak anjurkan derma kilat membantu RPK  yang tak ada kerja tetap tu.



Jika itu cuma berita palsu, tak apalah. Saya pun sendiri yakin RPK ini bukan sebarangan orang. Dia ini jenis licik dan licin macam belut, bukan senang nak dapatkan dia.

http://pendikargunung.blogspt.com/

~ pendikar gunung kriang

1 comment:

Post a Comment

Pengendali blog tidak bertanggung jawab atas komen yang disampaikan. Komen yang disampaikan adalah tanggung jawab anda sendiri.