Tuesday, December 15, 2009

Ini Dia Kisah Bung Mokhtar Dengan Bini Sexy-Mexy nya

i
khttp://romantis.files.wordpress.com/2008/07/bung.jpg


Saya percaya berita angin yang saya dengar ini tidak akan menarik perhatian sesiapa pun. Ia mengenai tokoh celupar, ayam sabung BN dalam Dewan Rakyat dari Kebinatangan...oops...maaf, Kinabatangan yang bernama Bung Mokhtar Radin. Apa yang menariknya mengenai Bung Mokhtar ini? Tiada apa yang menariknya mengenai MP yang berusia 50 tahun tapi berwajahkan seorang tua berusia 65 tahun itu, kecuali keceluparannya, sehingga pernah digelar sebagai contoh 'ugly Malaysian'.


Dan apabila beberapa hari ini tersebar berita Bung Mokhtar berkahwin dengan seorang artis wanita bernama Zizie Ezette, siapa yang peduli? Dia punya pasallah nak kahwin dengan sesiapa pun, asalkan masih dalam kuota empatnya. Lagi pun lagak gatal Bung memang melayakkan dia berkahwin dengan artis muda yang sexy-mexy itu. Seperti Bung, Zizie yang berusia 31 tahun itu juga nampak lebih tua dari usianya, macam wanita 40 tahun, mungkin kerana tubuh aktress itu yang terlalu tembam. Tapi kulit putih melepak dan gaya manja disertai pakaian yang selalu menjolok mata itu pasti bisa mencairkan hati mana-mana lelaki, apa lagi lelaki yang selalu berlagak gatal...


Apapun, jika berita ini benar, selamat pengantin baru kepada Bung. Semoga selepas mendapat isteri baru yang masih muda seperti Ezette, MP dari Kinabatangan itu akan lebih cool di Parlimen dan tidak bercakap dengan gaya yang memalukan anak-anak kecil lagi.


pendikar gunung kriang

5 comments:

baginda® said...

hakhak duit jd keutamaan artis... tak semua tapi kebanyakannya... Datuk K kawin ngan cik wan ada jumpe tak?

Tan Loo Ley said...

Cerita kahwin menteri ke..siapa ke tak payahlah jadi BAHAN POSTING dalam blog...biar suratkabar pengampu tu je yang buat berita sensasi ni...biarlah blogger dikatakan ada class.

MC_Shaharul said...

ok gak bgtau jer menteri2 nie kwin ngn sape,bg nmpk skit kegatalan menteri2 nie,nasib bek najis x kwin ngn kak ziana yer..hehehe..klu x big mama x dpt la bolot harta negara nie..

Anonymous said...

huhu...ayam sabung yg bernafsu kuda...susah nk jumpa ni..caya la pak bung radin..lu org tgk taste dia,bkn calang2 tu..zizie tu orgtua2 ckp spesis 'no surrender!!' hehe..pendek kata klu lawan ngan saifuLIWAT, gerenti lunyai mamat tu dikerjakan...hahaha..

Anonymous said...

Bagus la kalau dia kahwin drp dia buat yang tak baik apatah lagi gian bantai punggung.

Post a Comment

Pengendali blog tidak bertanggung jawab atas komen yang disampaikan. Komen yang disampaikan adalah tanggung jawab anda sendiri.