Tuesday, December 8, 2009

Panas....Dia Menteri Gay?

SKANDAL?



Saya sudah lama dengar cerita skandal seorang Menteri lelaki dengan seorang penyanyi ni. Dan skandal ini makin meletup-letup apabila Menteri itu dikatakan menghadiahkan satu kereta mewah kepada 'kekasih'nya. Selama ini saya membayangkan  artis yang menerima kereta itu pasti seorang artis wanita sexy yang manja dan lemah gemalai.



Sebelum ini pun sudah ada yang mendedahkan siapa Menteri lelaki itu. Saya cuma berkata, itu laa hanpa, selalu kata menteri itu macam pondan, tapi kini dia tunjuk dia pun jantan juga! 

Tapi hari ini saya terkejut beruk apabila membaca blog Chegubard yang mendedahkan pasangan Menteri yang selalu digelar pondan itu ialah seorang artis yang bernama.......Yang seronoknya pendedahan tentang Menteri dan pasangannya itu dibuat oleh laman Umno sendiri (www.selamatkanumno.blogspot.com): 

  "TERKEJUT – menurut rakan media – Menteri Kanan itu adalah Menteri Dalam NegeriDatuk Seri Hishammuddin Tun Hussein dan artis itu adalah Anuar Zain, kata rakan media. Alamat – kita tidak mahu meneruskan spekulasi ini dan meminta Menteri Kanan tersebut menafikan secepat mungkin sebelum PKR meneruskan spekulasi tersebut. Tindakan ini perlu dilakukan segera agar spekulasi itu tidak merosakkan Umno tambahan ini melibatkan Menteri Kanan – saudara Perdana Menteri – dah la Perdana Menteri penuh dengan spekulasi dan tuduhan penglibatan dengan kes Altantuya, SU Politiknya dengan rasuah, rakan baiknya Razak baru terbebas dari tuduhan membunuh, ini saudaranya pula dikatakan terlibat dengan skandal bagi Anuar Zain kereta mewah."

Saya setuju dengan saranan blog Umno itu: Menteri yang selama ini digelar pondan itu perlu menafikan berita itu. Bukan saja menteri itu, malah Anuar Zain - yang juga pernah diberikan gelaran yang sama seperti Hishammuddin - perlu juga menafikannya. Jika tidak menafikannya, pasti ada yang berkata: jadi benarlah Menteri itu pondan, dan benarlah dia itu gay! Dan pastinya  ia akan menjadi berita paling hangat sebelum tirai 2009 dilabuhkan!!

~ pendikar gunung kriang

No comments:

Post a Comment

Pengendali blog tidak bertanggung jawab atas komen yang disampaikan. Komen yang disampaikan adalah tanggung jawab anda sendiri.