Tuesday, February 23, 2010

Aiyaaaaa....Olang Jantan Memang Itu Macam Ka?



GLASGOW: Separuh daripada lelaki di Britain mengaku dalam satu tinjauan bahawa mereka selalu memandang payu dara wanita sebelum melihat wajahnya, lapor akhbar The Scotsman.

Empat daripada 10 lelaki mengakui merenung buah dada sekurang-kurangnya 10 kali sehari. 

(Sumber: Agensi)


3 comments:

Pak Oncu said...

PGK,,, hang tak suka ka???

pendikar gunung kriang said...

pak oncu,

Bukan tak suka, aku terlebih suka, sebab itulah dapat anak setengah dozen!!

Penumpang said...

Biasa lah, nak tengok apa lagi...muka terbentang tak tersembunyi.. Yang sembunyi tu buat suspen...Mak Nyah pun nak mengoda siap pasang.. tapi benda tu lama2 jatuh jugak. Agak nya sebab dah tau lelaki suka renung, tenung, tengok dll, maka ramai pompuan sekarang suka tunjuk lurah dia...tengok sapa punya dalam!

Post a Comment

Pengendali blog tidak bertanggung jawab atas komen yang disampaikan. Komen yang disampaikan adalah tanggung jawab anda sendiri.