Friday, February 5, 2010

Berita Dari Mahkamah: Punggung Ada Dua Bilik?

Petikan drama Liwat II dari kamar mahkamah hari ini:

10.51am: Saiful disoal penguamcara Mohd Yusof Zainal Abiden samada doktor di Pusrawi ada bertanyakan mengenai tahap kesakitan yang dialaminya semasa pemeriksaan.

Saiful berkata "Saya rasa sakit...dan beritahunya (doktor) mengenai apa yang berlaku. Dia kemudiannya membuat calitan".

Saiful kemudian ditanya samada dia membuang air besar sebelum pemeriksaan di Hospital KL dua hari selepas pemeriksaan pertama di Hospital Pusrawi Hospital.

Saiful menjawap dia telah membuang air besar untuk dua hari.

(Sumber: Malaysiakini)

PGK: Jadi Sayfool berak untuk kedua-dua hari lepas dia mengaku diliwat. Dan sebagai seorang Islam, tentu Sayfool akan menyucikan dirinya selepas setiap kali melepaskan hajat. Jika tidak menyucikan dirinya tentu solatnya tidak sah.

Soalnya bagaimana seseorang yang telah menyucikan dirinya sedemikian rupa tapi masih ada kesan air mani yang  tertinggal di dalamnya? 

Andaian yang paling mudah: mungkin dubur Sayfool ada dua bilik - satu untuk simpan najis dan satu lagi untuk simpan benda lain, termasuk air mani.

1 comment:

Anonymous said...

Selepas Saiful berak tu..., bila dia basuh, jarinya di korek2 duburnya untuk cuci... Aku pun buat macam tu.

Aku bukan doktor.. hang pun bukan doktor. Tapi, agaknyer ler.., bila dah 'pancut dalam', tak sampai ngan jari nak cuci, bang.!

Geli den tengok muka hero tamil yang pakai spek itam kat mahkamah tu...!!

Post a Comment

Pengendali blog tidak bertanggung jawab atas komen yang disampaikan. Komen yang disampaikan adalah tanggung jawab anda sendiri.