Wednesday, March 24, 2010

Lepas Jumpa PM, Zul Perlu Minta Maaf Dengan Orang Kulim Pula!!!














Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu Zulkifli Noordin seperti yang dilaporkan Bernama berkata beliau akan berjumpa dan meminta maaf kepada individu tertentu termasuk Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak yang menjadi mangsa "fitnah" melibatkannya.

“Saya dah jumpa, dah cerita dan minta maaf kepada orang tertentu yang kena fitnah disebabkan duti yang telah saya laksanakan. Alhamdulillah diterima baik."

Baguslah jika Zul hendak minta maaf kepada orang yang dia rasa telah melakukan kesalahan. Asal tiada udang di sebalik mee sudahlah, kan?

Cuma satu lagi yang pasti ramai orang tertanya-tanya ialah bila pula Zul nak minta maaf kepada pengundi-pengundi  Parlimen Kulim yang memilih PKR dalam pilihanraya lalu, tetapi Zul yang sudah bukan ahli PKR masih tak ingin letak jawatan sebagai MP?

Jika Zul jujur,  lepas minta maaf dengan orang-orang besar di Putrajaya, dia perlu balik Kulim dan meminta maaf dengan pengundi-pengundi Kulim pula.

~ pendikar gunung kriang

3 comments:

sapien said...

Jangan harap la musibat ni nak balik mai. Ramai yang teringin nak sepak kepala barua UMNO ni. Ingat aku la satu baldipun tak cukup ayaq ludah kalau nak ludah muka anjing suruhan ni. Selagi dia tak letak jawatan seluruh pengundi Kulim dok sumpah barua Zulkifli ni Dasar jenis anak gampang. Kalau berani balik la mai Kulim. Penyapu celup ayaq acaq kami nak sambut kat muka dia.

Anonymous said...

memang dunia ni dah betol2 hampir nak kiamat, salah satu petunjuk tanda-tanda nak kiamat, apabila seorang islam dengan terang-terangan mendedahkan kemunafikannya seperti si zulkifli kulima bedebah dan bangsat punya melayu, harap berjanggut, berkopiah putih, duit punya hal sanggup memfitnah kawan sendri, hang ni memang anjing kurap yang hina le zulkifli, maruah diri hang ni dibawah tapak kasut rakyat-rakyat yang telah memenangkan hang tu masa PRU 12 itu hari, anjing betol awak ni ye zul

Ibu Risna wati said...

ASSALAMU'ALAIKUM.WR.WB.
ALHAMDULILLAH..!!
saya bersyukur kpd Allah SWT.
atas keberhasilan PENARIKAN UANG
GHAIB.setelah melalui proses panjang &
sangat sangat beresiko,dgn izin Allah
alhamdulillah uang ghaib akhirnya berhsil
kami keluarkan dgn jumlah yg luar biasa.
UANG GHAIB INI PENAWARAN TERBARU DARI KAMI.
setelah uang balik (UB) sudah terbukti keberhasilanya,
dan sehubungan banyaknya orang yang menginginkan hal ini
( UANG GHAIB ), kami sanggup memproses penarikan UANG GHAIB,
dngan catatan:
1.masalah utang piutang (JUMLAH BESAR)
2.tidak untuk memperkaya diri
3.sanggup menyiapkan satu ekor sapi jantan,(sebagai pengganti tumbal)
--------------------------------------------------
bagi anda yang BENAR-BENAR SERIUS dalam hal ini.....
silahkan menghubungi (PAK KYAI MAULAN ) DI NMR
( 085-210-001-377 )
atau Atau klik disini
Atau mau di bantuh togel 2D 3D 4D 5D 6D di jamin 100% tembus

الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

Post a Comment

Pengendali blog tidak bertanggung jawab atas komen yang disampaikan. Komen yang disampaikan adalah tanggung jawab anda sendiri.