Sunday, April 11, 2010

Maaf, Pendikar Sedang Kegeringan

Dimaklumkan bahawa saya bagi pihak waris Pendikar Gunung Kriang ingin memaklumkan bahawa baginda kini sedang kegeringan dan terpaksa berihat di istana daifnya sehingga suatu masa yang akan disahkan kelak.

Harap pengikut blog baginda bersabar dan doakan baginda pulih seperti sediakala dalam waktu terdekat. 

Sekian, terima kasih

18 comments:

Amanuri said...

Aku doakan semoga Tuan Pendekar segera sembuh..dan meneruskan perjuangan yg belum selesai..Jangan lupa makan ubat...

KedahLaNie said...

semoga sahabat kita ini segera sembuh....

Ustaz said...

Moga Pendikar yang jarang sakit akan kembali sembuh dan berjuang hingga titisan darah terakhir

toyu said...

aku doakan semoga Tuan Pendikar Gunung Keriang beroleh kesihatan yang baik dan pulih hendaknya.

InsyaAllah...

Mrkolumpo said...

SAMPAIKAN SALAM SAYA KPD PENDIKAR...BERSABAR ATAS SAKIT...INI SEMUA DUGAAN ALLAH YANG INGIN MGHAPUSKAN DOSA DAN MENINGKATKAN TARAF PENDIKAR DI-SISINYA

baginda® said...

smoga cepat sembuh... baginda disini juga mengharapkan yang terbaik

Anonymous said...

Semoga Allah sembuhkan tuan dan sihat semula untuk merancakkan perjuangan menjadikan negara kita ADIl, TELUS dan SIFAR RASUAH.... Amin.

Anonymous said...

keturunan raja ke dia ni?? Raja apa??? RAJA KAPOOOORRRR!!!

Anonymous said...

Bukan raja pun. Tetapi pendikar...pendikar gunung yg menentang keZALIMan di mana2. Mg cepat sembuh...dan berjuang semula.

Jidiaz said...

sama2 kita doakan moga PG cepat sembuh dan meneruskan agenda beliau...semoga cepat sembuh.

Anonymous said...

makan ubek......biar copek sombuh....sok balun lagi.....

baginda® said...

salam pendikar... sudah sihat ke? tiada berita...?

Apai Ngelai said...

Salam pandikar,

Saya doakan awak sembuh. Semoga perbezaan pendirian politik kita tidak menjauhkan sillaturahim kita sebagai saudara islam.

Anonymous said...

Salam. Moga cpt sembuh....
dan berjuang semula. Ws

perfectwater75 said...

Syafakallah...

faiza khan said...

Join Best Online Jobs without any investment, Data Entry and Copy pasting Jobs.
www.jobzcorner.com

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Post a Comment

Pengendali blog tidak bertanggung jawab atas komen yang disampaikan. Komen yang disampaikan adalah tanggung jawab anda sendiri.